الحقوا فيه جنيه فى النت:@
صفحة 1 من اصل 1
الحقوا فيه جنيه فى النت:@
[align=center]جنيه تواعد الشباب على الشات
لقد روى لنا احد الرواة الذين نثق في رواياتهم
ان في مدينة .........هناك جنية تواعد الشباب في الشات وقد نجحت في ذلك وقد بدأت القصة مع شاب من الشباب
المراهقين انه دخل الشات وكان يتحدث مع تلك الجنية في الشات وهولايعلم بذلك حيث انها دخلت باسم فتاة وكانت تتصرف كالانس
الجنية: هاااااااااااااااااااااااااي
الشاب: هاااااااااااااااااااااااااااااي
الجنية: اخبارك اية
الشاب: تمام وانتي
الجنية:تمام
الشاب:ممكن اسالك سؤال
الجنية:تفضل خذ راحتك
الشاب : انتي منين ؟؟
الجنية: لا قولي انتا الاول منين
الشاب: انا من .... وانتي
......الجنية : وااانا كمان من
الشاب: والله
الجنية: يعني لازم احلف
الشاب : اوكي مش لازم صدقتك
الجنية: طيب
ومر اسبوعين على علاقتهم وارتبطا ببعضهم اكثر واكثر
وبعدين دخل الشاب الشات وهي كمان المهم نشوف يلا نشوف اية اللى حصل
الشاب : ممكن رقم الموبايل
الجنية لا اعطني رقم الموبايل بتاعك انت
الشاب: وهتتصلي بيا
الجنية : ايوة
الشاب : طيب واية اللي يفرق بس ياريت محدش يعرف رقم الموبايل
الجنية : طيب
............... الشاب : يلا خدي رقم الموبايل 012
الجنية : واااو رقمك حلو طيب هتصل بيك
الشاب : يلا انا مستني
اتصلت عليه الجنية وقالت
الجنية: الو الو
الشاب: صوتك جميل جــــــــــــــــــــداً
الجنية: وانت كمان
الشاب: صوتك حلو اكيد انتي حلوة صح
الجنية : عرفت ازاي
الشاب: ممكن طلب وياريت ما ترفضيه ممكن
الجنية : تفضل
الشاب: ممكن اقبلك عاوز اشوفك والامش هنتكلم تاني
الجنية : لالالالا بعدين الناس يشوفونا
الشاب : عادي لو شافونا يقوله اية يعني هيقولوا دي زوجته
الجنية : عاوزه اقبلك في مكان مايشوفنا فيه احد
ووصفت له مكاناً مهجووووراً
الشاب: اوكي
الجنية يلا باي اشوفك بكرة
الشاب : يلا باي
وجا الموعد المحدد والمكان المهجور هو بيتها والشاب مايعرف المهم
وصل الشاب عند المكان المهجور وخبط على البيت وبعدين سمع صوت اخته الميتة تقول
مين على الباب
الشاب تفاجأ وقال يمكن انا لالالا ايه دة
الجنية هي متنكرة بصورة اخته الميتة
الشاب بعدين خبط الباب مرة ثانية ونفس الصوت يقول مين بعدين الشاب تشجع وقال هذا انا
بعدين قالت له طيب وفتحت له الباب بصورة اخته الميتة وهنا الشاب تفاجأ وخاف
وسألها
انتي اختي انتي صدمتك سيارة وبعدين نقلتك المستشفى ومتتي قدامي
قالت له وهي تصرررررخ في وجهه
اجل نعم انت السبب في موتي بانتقم منك وبعدين كانت تطارده وهو يجري وهي
تجري وراه وبعدين وقع الشاب في حفررة وهي تطارده عاوزه تقتله
وبعدين وهي بتنزل
عاوزه تدفنه
وهو في الحفرة فأعطته ورقة ومع الأسف بأنه كان
مكتوباً فيها
\*/
\*/
\*/
\*/
\*/
الكاميرا الخفية [/align
لقد روى لنا احد الرواة الذين نثق في رواياتهم
ان في مدينة .........هناك جنية تواعد الشباب في الشات وقد نجحت في ذلك وقد بدأت القصة مع شاب من الشباب
المراهقين انه دخل الشات وكان يتحدث مع تلك الجنية في الشات وهولايعلم بذلك حيث انها دخلت باسم فتاة وكانت تتصرف كالانس
الجنية: هاااااااااااااااااااااااااي
الشاب: هاااااااااااااااااااااااااااااي
الجنية: اخبارك اية
الشاب: تمام وانتي
الجنية:تمام
الشاب:ممكن اسالك سؤال
الجنية:تفضل خذ راحتك
الشاب : انتي منين ؟؟
الجنية: لا قولي انتا الاول منين
الشاب: انا من .... وانتي
......الجنية : وااانا كمان من
الشاب: والله
الجنية: يعني لازم احلف
الشاب : اوكي مش لازم صدقتك
الجنية: طيب
ومر اسبوعين على علاقتهم وارتبطا ببعضهم اكثر واكثر
وبعدين دخل الشاب الشات وهي كمان المهم نشوف يلا نشوف اية اللى حصل
الشاب : ممكن رقم الموبايل
الجنية لا اعطني رقم الموبايل بتاعك انت
الشاب: وهتتصلي بيا
الجنية : ايوة
الشاب : طيب واية اللي يفرق بس ياريت محدش يعرف رقم الموبايل
الجنية : طيب
............... الشاب : يلا خدي رقم الموبايل 012
الجنية : واااو رقمك حلو طيب هتصل بيك
الشاب : يلا انا مستني
اتصلت عليه الجنية وقالت
الجنية: الو الو
الشاب: صوتك جميل جــــــــــــــــــــداً
الجنية: وانت كمان
الشاب: صوتك حلو اكيد انتي حلوة صح
الجنية : عرفت ازاي
الشاب: ممكن طلب وياريت ما ترفضيه ممكن
الجنية : تفضل
الشاب: ممكن اقبلك عاوز اشوفك والامش هنتكلم تاني
الجنية : لالالالا بعدين الناس يشوفونا
الشاب : عادي لو شافونا يقوله اية يعني هيقولوا دي زوجته
الجنية : عاوزه اقبلك في مكان مايشوفنا فيه احد
ووصفت له مكاناً مهجووووراً
الشاب: اوكي
الجنية يلا باي اشوفك بكرة
الشاب : يلا باي
وجا الموعد المحدد والمكان المهجور هو بيتها والشاب مايعرف المهم
وصل الشاب عند المكان المهجور وخبط على البيت وبعدين سمع صوت اخته الميتة تقول
مين على الباب
الشاب تفاجأ وقال يمكن انا لالالا ايه دة
الجنية هي متنكرة بصورة اخته الميتة
الشاب بعدين خبط الباب مرة ثانية ونفس الصوت يقول مين بعدين الشاب تشجع وقال هذا انا
بعدين قالت له طيب وفتحت له الباب بصورة اخته الميتة وهنا الشاب تفاجأ وخاف
وسألها
انتي اختي انتي صدمتك سيارة وبعدين نقلتك المستشفى ومتتي قدامي
قالت له وهي تصرررررخ في وجهه
اجل نعم انت السبب في موتي بانتقم منك وبعدين كانت تطارده وهو يجري وهي
تجري وراه وبعدين وقع الشاب في حفررة وهي تطارده عاوزه تقتله
وبعدين وهي بتنزل
عاوزه تدفنه
وهو في الحفرة فأعطته ورقة ومع الأسف بأنه كان
مكتوباً فيها
\*/
\*/
\*/
\*/
\*/
الكاميرا الخفية [/align
شهــ سكرــد- Admin
-
عدد الرسائل : 107
العمر : 31
العمل/الترفيه : البحث عن كل مايخص تامر حسنى
المزاج : عال
تاريخ التسجيل : 22/11/2007
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى