منتديات بندق الاسطورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ

2 مشترك

نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ Empty نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ

مُساهمة من طرف نـــ القلوب ـــور الأحد ديسمبر 02, 2007 1:31 pm

إزيكم ياجماعة - عاملين ايه ( يارب تكونو عاملين كفته على الفحم نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ 082502bye_prv ومعاها شوية سلطه حامية نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ Essen )

المهم أنا جيتلكم أقولكم شوية نكت نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ 1147 على المشرفين نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ 050103nbh_prv ( ربنا يستر - شكلى كده برسم على طردى من المنتدى نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ 080402uthere_prv )

النكت حصريا على منتدى مافيا الاشرار نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ Thumbsup وده أول عرض ليها ( التذكرة بـ 25 جنيه نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ Showoff )

أنا بس طالبة منكم خدمه نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ 050103lv_prv
لما انطرد من المنتدى تعملوا مسيرة ومظاهرة نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ Grouphug وتضغطو عليهم يرجعونى تانى نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ 050103hrm_prv

1 - خطيبة مشرف كل ماتتصل بيه تطلعلها رسالة مسجلة - السرفر مشغول حالياً ، حاول فى وقت آخر .

2 - مشرف شغال فى المرور كل مايشوف عربية مخالفة يديها تقييم سالب .

3 - مشرف كتب كتابه فى موضوع وعمل الحفلة فى قاعة التهانى والمناسبات ووزع على المعازيم تقييمات موجبة

4 - مشرف زعلان من مراته عملها حظر

5 - مشرف عام غطسوه تانى

6 - مشرف خلف توأم إحتفظ بواحد والتانى حطه فى قاعة المكرر

7 - مشرف جاتله فاتورة التليفون كبيرة عملها تعديل

8 - زوجة مشرف نسيت تحط الملح فى الأكل حطلها تقييم سلبى

9 - مشرف زهق من مراته عملها ايقاف

10 - مشرف بيتغزل فى خطيبته وبيقولها إنتى موضوع عمرى ... أنتى مشاركة حياتى .. إنتى كل صلاحياتى ...

11 - مشرف عاوز يخطب عضوة قالها ممكن أسجل عندكم فى البيت بس ياريت والدك ميتأخرش عليا فى رسالة التفعيل

12 - مشرف عنده حالة نفسية كل مايكتب موضوع يحذفه

13 - مشرف عاوز يعرف حبيبته بتحبه أو مبتحبوش دخل على القاعة وبدأ يحذف المواضيع واحد ورا التانى ( بتحبنى - مبتحبنيش - بتحبنى - مبتحبنيش )

14 - مشرف عام موظف فى مصلحة حكومية شرط على كل عضو يكتب مشاركة يحط عليها ورقة دمغة

15 - مشرف دخل قاعة المناقشات طلع منها بخمس غرز وإرتجاج فى المخ

16- مشرف دخل قاعة المرأة طلع منها بست اشهر

17 - مشرف دخل قاعة القضايا السياسية قبضوا عليه فى مظاهرة

18- مشرف إختلف مع المشرف عام نقلة مشرف على قاعة المواضيع المكررة

19 - مشرف عاوز يطرد عضو مميز من المنتدى حطله أحد مواضيعه حتتبن حشيش وبلغ عنه

20 - مشرف مردش على الموضوع ده اختفى فى ظروف غامضة .

Evil or Very Mad pale No Laughing Laughing Laughing Very Happy Very Happy What a Face What a Face What a Face cheers farao flower lol! lol! lol!
نـــ القلوب ـــور
نـــ القلوب ـــور

انثى

نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ Empty رد: نكـــــــــــــــــــــــت عــــــــــــــــــن مشرفــــــــ

مُساهمة من طرف شهــ سكرــد الأربعاء ديسمبر 05, 2007 12:53 pm

ههههههههههههههههههه

مرسى كتير نور على النكت الجامده دى و ومستنين الجديد
شهــ سكرــد
شهــ سكرــد
Admin

انثى
العمل/الترفيه : البحث عن كل مايخص تامر حسنى
المزاج : عال